Dystrybucja plakatów reklamowych

Bardzo ważnym zadaniem przy prowadzeniu kampanii promocyjnej opartej na plakatach, bilbordach i innych sprawdzonych, znanych nośników zewnętrznych, jest znalezienie dobrego i konkurencyjnego cenowo dystrybutora. Bardzo często zadanie zlecać trzeba kilku różnym firmom – przykładowo druk plakatów reklamowych wykonywany jest przez drukarnię, która jednak nie przygotuje projektu, a oczekuje już gotowych plików i projektów do realizacji.

Dystrybucja i druk plakatów reklamowych w jednym miejscu

Dystrybucja, czyli kolportaż i rozwieszanie takich plakatów często również odbywa się dwutorowo – w jednym miejscu wynająć trzeba w ogóle przestrzeń, w innej zatrudnić pracownika, który rozwiezie wydrukowane plakaty i rozmieści je zgodnie z wytycznymi np. https://www.avatar.pl/druk-plakatow-reklamowych/. Dlatego też od strony czysto organizacyjnej, logistycznej oraz finansowej – walka o klienta czy wyborcę poprzez plakaty reklamowe, wcale nie jest prostym zadaniem. Pozwala jednak przypomnieć o obecności marki czy osoby w przestrzeni publicznej i utrwalić daną markę czy odeprzeć nadmierną ekspozycję konkurentów.

Wszystko to sprawia jednak, że druk plakatów reklamowych wraz z ich kolportażem, musi być dla firmy czy zamawiającego klienta jak najbardziej atrakcyjne. Coraz częściej firmy oferujące druk plakatów reklamowych decydują się więc na poszerzenie swojej oferty o dodatkowe, komplementarne usługi względem samego druku. Zatrudniając własnych grafików i projektantów, drukarnia może umożliwić również wsparcie projektowe już na wczesnym etapie obsługi klienta, natomiast inwestując w słupy ogłoszeniowe, tablice zewnętrzne i dodatkowy personel, mogą również ofertować kolportaż i dystrybucję wydrukowanych przez siebie materiałów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *